Fio banka má téměř 460 000 klientů a chystá novinky
Česká Fio banka navýšila v roce 2014 počet svých klientů o 117 000 a aktuálně její výhodné služby bez poplatků využívá již skoro 460 000 osob. Pro své klienty chystá v letošním roce řadu novinek.
Fio banka patří mezi nejúspěšnější nízkonákladové banky, což potvrzuje svým dynamickým rozvojem služeb i klientské základny, kterou v loňském roce rozšířila o více než 117 tisíc klientů. Jedná se o nárůst 36 % oproti roku 2013. Objem vkladů pak navýšila zhruba o 40 % na 39,3 miliard Kč. Dvojnásobně se zvýšil také počet těch, kteří využili kodex mobility, tedy možnost nechat si zdarma převést svůj stávající účet do Fio banky včetně trvalých příkazů a inkas. Během loňského roku Fio banka vydala svým klientům přes 190 tisíc bezkontaktních platebních karet, což je téměř o 40 % více než v roce 2013, a celkový počet vydaných karet nyní čítá zhruba 335 tisíc. Tato česká banka získala v roce 2014 také řadu ocenění jako Účet roku, Zlatá koruna, Zlatý měšec, Bankovní inovátor nebo Nejvstřícnější banka.
Během ledna 2015 představila Fio banka novou generaci Fio Internetbankingu a umožnila dobíjet předplacené karty společnosti O2 v internetovém bankovnictví. V průběhu letošního roku se pak mohou její klienti těšit ještě na NFC platební karty v mobilních telefonech, možnost přijímat platby platebními kartami pomocí POS terminálů či platební bránou pro e-shopy a na kreditní karty.
„Rok 2014 byl pro Fio banku velmi úspěšný v mnoha ohledech. Získali jsme rekordní počet klientů, uvedli jsme na trh nové produkty, například platební karty VISA, americké hypotéky a SEPA platby. Obdrželi jsme také několik prestižních ocenění. V rozvoji našich služeb chceme pokračovat i v letošním roce a samozřejmě se i nadále hodláme držet naší strategie poskytování moderních a kvalitních bankovních služeb za nulové nebo velmi nízké poplatky,“ říká Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.
Fio banka, a.s.
Prohlášení