Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 23,25
- Vývoj cen komodit: Měď (+0,78 %), ropa (+0,53 %)
- Index na začátku obchodního dne oslabuje, Zalando a Deutsche Post odepisují po výsledcích za 3Q
- Pražská burza v úvodu obchodování roste
- Dnes se koná první den podzimního START Day pražské burzy
- Akciový výhled
- Asijsko-pacifický region v průběhu voleb v USA posílil, v Číně se očekávají další stimuly
- Evropské futures mírně v zeleném
- Očekávané události: Obchodní bilance (ČR), index nákupních manažerů PMI ve službách (USA)
- Wall Street v předvečer prezidentských voleb oslabovala