Skupina L Brands v reportu za 3Q potěšila zejména silnými čísly Bath & Body Works
Skupina L Brands ve včera zveřejněném reportu za 3Q potěšila zejména silnými čísly značky Bath & Body Works, akcie tak posilují.
Ilustrativní foto; Zdroj: Bath & Body Works
Výsledky společnosti L Brands Inc (LB) za 3Q 2019 | ||||
---|---|---|---|---|
3Q 2019 | *Konsensus 3Q 2019 | 3Q 2018 | ||
Tržby (mld. USD) | 2,68 | 2,69 | 2,76 | |
Čistý zisk (mil. USD) | (251,99) | -- | (42,75) | |
Očištěný zisk na akcii (EPS, USD/akcie) | 0,02 | 0,02 | 0,16 |
* Konsensus Bloomberg
Výsledky za 3Q
Módní konglomerát L Brands reportoval včera po skončení hlavní obchodní fáze kvartální výsledky za třetí čtvrtletí fiskálního roku 2019. Tržby celé skupiny v meziroční komparaci poklesly o 3,5 % a mírně tak zaostaly za odhady trhu, očištěný zisk na akcii však konsensuální očekávání analytiků naplnil (viz tabulka výše). Bez očištění by skupina vygenerovala ztrátu na akcii ve výši 91 centů.
Čísla jednotlivých značek
Investory potěšila zejména čísla značky Bath & Body Works, jež vygenerovala meziroční nárůst porovnatelných tržeb o 9 %, což je o 4,6 procentního bodu nad průměrným analytickým odhadem společnosti Consensus Metrix. Naopak porovnatelné tržby značky Victoria’s Secret ve třetím čtvrtletí opět nepotěšily, když byly o 7 % nižší oproti minulému roku, přičemž se dle analytického konsensu očekával pokles „pouze“ o 4,7 %. Tržby z poboček a přímého prodeje v porovnatelném vyjádření za celou skupinu meziročně poklesly o 2 % pri analytickém očekávání poklesu o 1 %.
Krátký videokomentář výsledků L Brands ve 3Q; Zdroj: CNBC
Tržby z přímého prodeje Victoria's Secret činily 331,3 milionů dolarů, což je o 5,6 % níže ve srovnání se třetím kvartálem fiskálního roku 2018. Naopak Bath & Body Works zaznamenala v segmentu přímého prodeje akceleraci tržeb, které byly úrovní 192,4 milionů dolarů o 30 % výše, než minulý rok.
Výhled pro 4Q a pro celý FY
Spolu s kvartálním reportem L Brands také zveřejnil výhled pro čtvrtý kvartál tohoto roku. V tom projektuje zisk na akcii zhruba kolem 2 dolarů. Pro celý fiskální rok pak skupina upravila výhled zisku na akcii na 2,40 dolarů z předchozího rozmezí 2,30 dolarů až 2,60 dolarů. Konsensuální odhad analytiků oslovených agenturou Bloomberg činil 2,42 dolarů.
Kompletní výsledky jsou k dispozici zde.
Akcie zejména v reakci na dobrá čísla značky Bath & Body Works v after-marketu rostly (cca o 2,5 %). V pre-marketu dnes posilují dokonce o 3,92 %.
L Brands Inc (LB) | |||
---|---|---|---|
Ukazatel | Ukazatel | ||
Kapitalizace (mld. USD) | 4,4 | P/E | 6,2 |
Vývoj za letošní rok (%) | -38,1 | Očekávané P/E | 6,6 |
52týdenní minimum (USD) | 15,8 | Prům. cílová cena (USD) | 20,7 |
52týdenní maximum (USD) | 34,9 | Dividendový výnos (%) | 7,5 |
Zdroj: Bloomberg; L Brands
František Mašek, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Moneta Money Bank stáhla pražskou burzu do záporu
- USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board v dubnu na 86 b. při očekávání 88 b.
- USA: Nové pracovní pozice dle JOLTs v březnu na 7192 tis. při očekávání 7500 tis.
- Americké akcie se obchodují bez jasného směru, výsledky zveřejnily Coca-Cola, PayPal, Kraft Heinz
- USA: Index cen domů FHFA v únoru meziměsíčně vzrostl o 0,1 % při očekávání růstu o 0,3 %
- Společnost Kraft Heinz reportovala výsledky za 1Q a snížila výhled očištěného zisku na akcii
- Coca-Cola reportovala očištěný zisk na akcii za 1Q v souladu s očekáváním analytiků
- Americké futures kontrakty oscilují kolem nuly
- USA: Velkoobchodní zásoby v březnu dle předběžných dat vzrostly o 0,5 % při očekávání 0,6 %
- PayPal vykázal výnosy za 1Q mírně pod očekáváním, výhled kvůli globální nejistotě ponechal nezměněný