2. místo v hodnocení zákazníků dle KPMG
V hodnocení KPMG nejlepší zákaznické zkušenosti bereme skvělé 2. místo mezi bankami a 4. celkově
Společnost KPMG dlouhodobě monitoruje zákaznickou zkušenost v Česku a nás těší, že se pravidelně umisťujeme na medailových pozicích v rámci finančního sektoru, ale také na předních pozicích v celkovém hodnocení. Ocenění od klientů samotných je pro nás oceněním největším, vážíme si ho a zároveň ho bereme jako závazek i do budoucna.
V hodnocení za rok 2022 jsme se v rámci finančího sektoru umístili na 2. místě a v celkovém hodnocení na 4. místě.
KMPG zkušenosti zákazníků s Fio bankou shrnuje takto: „Ryze českou značku Fio klienti vidí jako banku pro ‚normální lidi‘ – přehlednou, bez poplatků, s ochotnými zaměstnanci na pobočkách, ale zároveň s možností ovládat své finance i investice přes online portál. Zákaznická hodnocení vyzdvihují jednoduchost a přehlednost služeb – a především internetové bankovnictví s intuitivním ovládáním.“
Ve stejném hodnocení na Slovensku dosáhla na 3. místo v rámci finančního sektoru naše slovenská Fio banka. V celkovém pořadí skončila 38. a dostala se tak poprvé dostala do padesátky nejlepších.
Děkujeme a gratulujeme i všem dalším oceněným.
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Denní report - pátek 25.04.2025
- Amerika prodlužuje růstovou sérii
- Smíšené obchodování v USA
- Frankfurtská burza uzavírá dnešní obchodní seanci s růstem
- Pražská burza v závěru týdne rostla
- Farmaceutická společnost Gilead Sciences reportovala za 1Q, tržby nedosáhly na konsensus Wall Street
- Americké indexy v úvodu mírně oslabují, pokračuje výsledková sezóna
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan podle konečných dat v dubnu na 52,2 b.
- AbbVie v 1Q překonala odhady tržeb díky imunologickým lékům Skyrizi a Rinvoq, výhled EPS byl navýšen
- Americké futures kontrakty indikují otevření trhu v mírném poklesu