Infomail: fio@fio.cz


Otevřete si Fio osobní účet jednoduše a online

 

Další způsoby uzavření smlouvy

Bank iD
Online na webu
Osobně na pobočce

1. Vyplníte krátkou online žádost

Potřebujete k tomu jen číslo občanského průkazu, číslo mobilu, e-mail a pár dalších údajů.

2. Zavolá vám kurýr a přinese smlouvu

Telefonát čekejte do 3 pracovních dní. Kurýrovi ukážete občanský průkaz a podepíšete smlouvu. Kurýr zároveň pro potřeby banky pořídí fotokopii vašeho průkazu. Doručení kurýrem je zdarma!

3. Aktivujete si Fio osobní účet

Obdržíte heslo do Internetbankingu, kde si aktivujete svůj účet a můžete zažádat o platební kartu.

1. Vyplníte krátkou online žádost

Potřebujete k tomu 2 doklady totožnosti (OP + pas/ řidičský průkaz), číslo mobilu, e-mail, běžný účet vedený v jiné bance v ČR a pár dalších údajů.

2. Na danou adresu vám zašleme smluvní dokumentaci s číslem nového účtu

Tu pak odešlete podepsanou zpět na adresu Fio banky spolu s kopiemi 2 dokladů totožnosti a kopií výpisu svého běžného účtu vedeného v jiné bance v ČR.

3. Na svůj Fio osobní účet pošlete peníze ze svého stávajícího účtu u jiné banky v ČR

Tím aktivujete svůj nový účet, poštou obdržíte veškerou smluvní dokumentaci a v Internetbankingu můžete zažádat o platební kartu.

1. Vyplníte krátkou online žádost

Potřebujete k tomu jen číslo občanského průkazu/pasu, mobilu, e-mail a pár dalších údajů.

2. Obdržíte potvrzovací email

Vaše dokumenty jsou tímto připraveny k podpisu na vámi vybrané pobočce Fio banky.

3. Podepíšete smlouvu na pobočce

Váš Fio osobní účet je plně aktivován, v Internetbankingu můžete zažádat o platební kartu.

1. Vyplníte krátkou online žádost

Potřebujete k tomu 2 naskenované doklady totožnosti (občanský průkaz + pas / řidičský průkaz), číslo mobilu, e-mail, a naskenovaný doklad o vedení běžného účtu v jiné bance v ČR (např. výpis z účtu, smlouva o účtu, potvrzení o vedení účtu). V posledním kroku online žádosti vám zašleme SMS s autorizačním kódem, kterým žádost potvrdíte a zároveň autorizujete Rámcovou smlouvu.

2. Na e-mailovou adresu vám zašleme instrukce pro zaslání ověřovací platby

Ověřovací platba slouží k provedení identifikace klienta (dle požadavků zákona č. 253/2008 Sb.). Na svůj nový Fio osobní účet pošlete ověřovací platbu v libovolné výši ze svého stávajícího účtu u jiné banky v ČR. My vám následně na účet, z kterého jste platbu poslali, pošleme platbu 1 halíř s aktivačním kódem ve zprávě pro příjemce.

3. Na e-mailovou adresu vám zašleme jedinečný internetový odkaz pro přístup k aktivaci smlouvy

Přes internetový odkaz se přihlásíte do Průvodce aktivací smlouvy, kam vložíte aktivační kód. Vložením aktivačního kódu nabude Rámcová smlouva platnosti a účinnosti. Následně vám pošleme SMS o dokončení procesu založení účtu s heslem do Internetbankingu. Z bezpečnostních důvodů je toto heslo platné pouze 7 dnů, proto přihlášení neodkládejte a začněte svůj nový účet aktivně využívat co nejdříve.

1. Zadáte základní údaje a vyberete stávající banku

Po potvrzení státní příslušnosti a zadání rodného čísla si zvolíte banku, jejíž bankovní identitu (Bank iD) chcete použít pro založení účtu.

2. Použijete Bank iD, zkontrolujete a doplníte údaje

Pomocí Bank iD ověříte svou totožnost a zkontrolujete předáváné údaje. Doplníte informace o daňovém domicilu a ekonomické údaje, jejichž zjištění nám ukládá zákon.

3. Přidáte vlastní nastavení a smlouvu podepíšete

Zvolíte si kontaktní pobočku a přihlašovací jméno pro Internetbanking. Zadáte telefonní číslo pro zaslání autorizační SMS a tou smlouvu snadno podepíšete.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Předsmluvními informacemi a obchodními podmínkami, Rámcovou smlouvou, porozuměl/a jsem jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasím. Stisknutím tlačítka "Pokračovat" také potvrzuji, že jsem se prostřednictvím informačního memoranda informoval o zpracování osobních údajů.

Další informace a dokumenty ke službám Fio banky naleznete zde.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Předsmluvními informacemi a obchodními podmínkami, Rámcovou smlouvou, porozuměl/a jsem jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasím. Další informace a dokumenty ke službám Fio banky naleznete zde.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Předsmluvními informacemi a obchodními podmínkami, Rámcovou smlouvou, porozuměl/a jsem jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasím. Stisknutím tlačítka "Pokračovat" také potvrzuji, že jsem se prostřednictvím informačního memoranda informoval o zpracování osobních údajů.

Další informace a dokumenty ke službám Fio banky naleznete zde.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Předsmluvními informacemi a obchodními podmínkami, Rámcovou smlouvou, porozuměl/a jsem jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasím. Stisknutím tlačítka "Pokračovat" také potvrzuji, že jsem se prostřednictvím informačního memoranda informoval o zpracování osobních údajů.

Další informace a dokumenty ke službám Fio banky naleznete zde.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Předsmluvními informacemi a obchodními podmínkami, Rámcovou smlouvou, porozuměl/a jsem jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasím. Stisknutím tlačítka "Pokračovat" také potvrzuji, že jsem se prostřednictvím informačního memoranda informoval o zpracování osobních údajů.

Další informace a dokumenty ke službám Fio banky naleznete zde.

Tip pro vaši bezpečnost: Příručka bezpečného otevření účtu online

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

Založit osobní účet online prostřednictvím potvrzovací platby mohou pouze fyzické osoby, a to občané České republiky, kteří dosáhli 18 let věku a jsou plně svéprávní. Prostřednictvím bankovní identity si mohou osobní účet online založit (mimo občanů České republiky) také občané Slovenska, Polska, Německa, Rakouska a Maďarska, kteří rovněž dosáhli 18 let věku a jsou plně svéprávní.

Jako stávající klient si můžete založit další běžný účet přímo v Internetbankingu nebo Smartbankingu.

Založení online není možné v případě podnikatelského účtu. 

Pokud se vám nedaří přihlásit do našich aplikací, založit účet online nebo máte zájem o podnikatelský účet, rádi vám jej založíme na pobočce.

Smlouva, kterou klient uzavírá online, obsahuje čestné prohlášení o statusu CRS a FATCA. Klient za účelem stanovení statusu CRS a FATCA uzavřením smlouvy výslovně čestně prohlašuje, že není občanem Spojených států amerických a v případě založení účtu online prostřednictvím potvrzovací platby zároveň výslovně prohlašuje, že je výlučně rezidentem České republiky pro daňové účely. Pokud by takové čestné prohlášení nebylo pravdivé, klient je povinen ukončit online uzavírání smlouvy; v takovém případě lze uzavřít smlouvu na pobočce banky. Za případné nepravdivé čestné prohlášení o statusu CRS a FATCA zodpovídá výlučně klient.