Fio banka má již 300.000 klientů
Počet klientů Fio banky přesáhl 300.000, od začátku roku banka získala již téměř 75.000 nových klientů. Obhájce titulu Bankovní inovátor tak dokazuje, že moderní bankovní služby za nulové či nízké poplatky a za stejných, férových podmínek pro všechny slaví úspěch.
Fio banka navyšuje počty nově získaných klientů stále rychleji, její klientská základna v polovině září přesáhla hranici 300.000. Největšímu zájmu se tradičně těší Fio osobní účet, který nabízí množství moderních služeb za nulové či nízké poplatky. Příznivou cenovou strategii a kvalitní služby oceňují i podnikatelé a firmy u podnikatelského účtu, přičemž část z nich využívá také podnikatelských úvěrů na míru. V neposlední řadě narůstá počet těch, kteří s Fio bankou samostatně investují na českých nebo světových burzách pomocí aplikace e-Broker či Smartbroker, a lidé oceňují stále více i výhody Fio hypoték.
Produkty a služby Fio banky se těší nejen zájmu klientů, ale i laické a odborné veřejnosti - letos již banka získala dvě první místa v anketě Zlatý Měšec, tři Zlaté, jednu Stříbrnou a dvě Bronzové koruny v soutěži Zlatá koruna nebo ocenění Broker roku v kategorii Akcie. Byla rovněž vyhlášena nejvstřícnější bankou za poslední tři roky v klientském ratingu bank OVB Vstřícná banka. Nejčerstvějším titulem je Bankovní inovátor 2013 získaný za bezkontaktní kartu zdarma.
"Vysoké tempo růstu počtu klientů si chceme udržet, zájem klientů je pro nás zároveň velkým oceněním i závazkem do budoucna. Jako Bankovní inovátor 2013 chceme dostát obdrženému titulu, tedy i v budoucnu zkvalitňovat naše služby a přicházet s novými produkty. Pro klienty nyní zjednodušujeme smluvní dokumentaci a v pilotním provozu testujeme otevírání účtů pomocí kurýrů. Do konce roku se mohou dále těšit například na Smartbanking pro Windows Phone nebo americkou hypotéku," říká Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.