Fio banka má už 960 tisíc klientů a reportuje výsledky
Česká Fio banka zveřejnila své hospodářské výsledky k polovině roku, zvýšila bilanční sumu i čistý zisk. Také hlásí nárůst své klientské báze, jejích služeb nyní využívá již více než 960 tisíc klientů. Od začátku roku tak jejich počet stoupl o 70 tisíc.
Banka ke konci června roku 2019 dosáhla čistého zisku 831 milionu korun. Oproti roku 2018 se tak pololetní čistý zisk navýšil o téměř 63 %. Rostly i další ukazatele, například bilanční suma Fio banky vzrostla o 16,5 % na více než 150 miliard Kč. Přes tuto hranici se přehoupla poprvé v historii. V zisku je přitom Fio banka každý rok od udělení bankovní licence v roce 2010.
Fio bance se také daří stabilním tempem navyšovat i počet nových klientů a blíží se významné hranici milionu klientů. Za prvních 9 měsíců roku získala již 70 tisíc nových klientů, a to jak z řad spotřebitelů, tak i podnikatelů. Letos v dubnu banka přišla se změnou ceníku, kdy snižovala nebo dokonce úplné rušila některé poplatky. K novinkám v posledních měsících došlo i v produktové nabídce. Fio banka svým klientům zpřístupnila placení mobilem pomocí Google Pay, zveřejnila novou mobilní aplikaci pro uživatele iOS a nedávno ve svém internetovém bankovnictví umožnila investovat do podílových fondů vlastní investiční společnosti.
„Tempo, kterým k nám přicházejí noví klienti, nás nepřestává překvapovat. A to v pozitivním smyslu slova. Hranice milionu klientů, která se před několika lety zdála velmi daleko, najednou získává reálné obrysy. Nehodláme ale polevit ve snaze nadále zlepšovat naše služby. Nové klienty nikdy nelákáme na finanční nebo jinou odměnu, ale věříme, že nejsilnějším argumentem je doporučení od stávajících spokojených klientů. A jsme rádi, že i díky nim stále rosteme,“ říká tiskový mluvčí Fio banky Ján Franek.
Fio banka, a.s.
Prohlášení