Fio banka registruje silný příliv klientů
Fio banka zažívá velký zájem o své služby. Od integrace bankovních produktů do jejího portfolia, která proběhla k začátku září, získala do konce října přes 7000 nových klientů. Za třetí čtvrtletí se stala nejvstřícnější bankou klientského ratingu v ČR.
Fio banka získala v průběhu září a října přes 7000 nových klientů a potvrzuje tak svůj úspěšný vstup na bankovní trh. Počet klientů roste trojnásobným tempem v porovnání s dobou před získáním bankovní licence. Zároveň byla Fio banka ve třetím čtvrtletí poprvé zařazena do klientském ratingu OVB Vstřícná banka, v němž získala nejlepší hodnocení a stala se tak nejvstřícnější českou bankou. Návštěvnost stránek www.fio.cz po spuštění nové podoby (1.9.) vzrostla oproti předchozím měsícům o 40 %, oblíbené jsou zejména přehledné kalkulačky služeb.
"Jsme rádi, že lidé oceňují naše produkty a transparentní poplatkovou politiku. Neomezeného počtu tuzemských plateb zdarma využívá stále více klientů nejen z řad fyzických osob, ale i podnikatelů a firem, u nichž bývá úspora nákladů na finanční služby mnohem výraznější," komentuje příznivý vývoj klientské základny Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.
Dozor nad Fio banka, a.s. vykonává Česká národní banka.
Prohlášení