Týdenní tržby obchodních řetězců
Existují dva hlavní ukazatele týdenních tržeb- index Mitsubishi a LJR Redbook Survey. Index Mitsubishi tržeb obchodních řetězců je založen na reprezentativním vzorku devíti rozsáhlých maloobchodních řetězců a měří tržby na týdenní bázi. Index je relativně volatilní a říká pouze málo o povaze širší spotřeby. Mitsubishi také provádí měsíční měření, které poskytuje lepší informace (zvláště pak o veškerém zboží a oděvech jako zvláštní části zprávy). LJR Redbook survey podává informaci o 15 maloobchodních obchodních řetězcích každý týden se snahou kvalifikovaně podchytit změny v prodejích. Zpráva obsahuje měsíční údaje, kde první týden měsíce je porovnáván s měsícem předchozím; v druhém týdnu pak index srovnává první dva týdny měsíce s měsícem předcházejícím atd. Redbook survey má lepší vypovídací schopnost v měsíčním vydání. Trhy je tento ukazatel hodnocen jako středně důležitý. Hrubé údaje jsou ohlašovány společnostmi Bank of Tokyo-Mitsubishi a LJR Redbook. Data od Bank of Tokyo-Mitsubishi jsou ohlášena každé úterý v 15:00 (data za týden končící předchozí sobotu); za Redbook každé úterý ve 20:15 (data v měsíčním vyjádření).