Televize Nova ze skupiny CME zvýší v roce 2016 cenu reklamy o 6 %
Obchodní ředitel CET 21, Jan Vlček, v rozhovoru pro portál komentoval obchodní politiku skupiny Nova pro rok 2016. Zvýšení základního ceníku o 6 % se dotkne především nejvytíženějších měsíců a časů, v méně poptávaném období naopak cena klesne.
Vlček v rozhovoru uvedl, že na základě údajů z prvního pololetí Nova vidí pozitivní vývoj poptávky po televizní reklamě. Na kapacitní vytížení v některých měsících, tzv. high season, televize reaguje zvýšením ceny reklamy. V měsících s nižší poptávkou, tzv. low season, naopak klesne. Jinak bude obchodní politika kopírovat strategii nastolenou v letošním roce.
Mezi novinky roku 2016 bude patřit nový formát injektáře v reklamních spotech, díky kterému budou klienti mít možnost operativně aktualizovat obsah spotů bez nutnosti jejich nové produkce.
Akcie společnosti Central European Media Enterprises (BAACETV) rostou o 1,4 % na 51,4 Kč.
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Evropské futures kontrakty mírně posilují
- Německo: Spotřebitelská důvěra GfK v květnu na -20,6 b. při očekávání -25,8 b.
- Očekávané události: Velkoobchodní zásoby, spotřebitelská důvěra (USA)
- Závěrečná hodina přinesla umazání ztrát, S&P 500 +0,06 %
- S&P 500 po slibném úvodu přetáčí do červeného teritoria
- Frankfurtská burza na začátku týdne nepatrně posílila
- Pražská burza v úvodu týdne klesá
- USA: Index výrobní aktivity dallaského Fedu v dubnu na -35,8 b. při očekávání -14,2 b.
- Přední americké indexy na začátku pondělního obchodování oscilují kolem nuly
- Projekce hospodaření Erste Group za 1Q 2025