Hodnota televizní reklamy v roce 2016 vzrostla o 19 % na 42,4 mld. Kč
Ceníková hodnota televizního reklamního prostoru v ČR v roce 2016 vzrostla o 19,4 % na 42,377 mld. Kč, uvádí společnost Nielson Admosphere.
„Reklamnímu trhu se v loňském roce dle očekávání dařilo. Ceníková hodnota využitého mediálního reklamního prostoru přesáhla 80 miliard korun. Oproti loňsku tak evidujeme zhruba 13% nárůst. Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliard korun.“, uvedl Tomáš Hynčica ze společnosti Nielson Admosphere.
Data za Internet budou dostupné během února.
Akcie skupiny Central European Media Enterprises (BAACETV), do které spadá i česká skupina Nova, dnes posilují o 0,3 % na 65,1 Kč.
Zdroj: Nielson Admosphere
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Širší index S&P 500 uzavírá úterní seanci růstem o 0,58%.
- DAX rostl bezmála o 0,7 %, Rheinmetall je po výsledcích blizko historickému maximu
- Index Dow Jones se drží v zelených úrovních.
- Dividenda Philip Morris ČR v roce 2025 a dalších letech
- UPS reportovala výsledky za 1Q, společnost plánuje propustit 20 tis. zaměstnanců
- Moneta Money Bank stáhla pražskou burzu do záporu
- USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board v dubnu na 86 b. při očekávání 88 b.
- USA: Nové pracovní pozice dle JOLTs v březnu na 7192 tis. při očekávání 7500 tis.
- Americké akcie se obchodují bez jasného směru, výsledky zveřejnily Coca-Cola, PayPal, Kraft Heinz
- USA: Index cen domů FHFA v únoru meziměsíčně vzrostl o 0,1 % při očekávání růstu o 0,3 %